Klacht BankGiro Loterij: Incasso en geen lid

Klachtnummer
# 100979
Gebruiker
apost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs is er 2 x 12,50 van mijn rekening geschreven, terwijl ik geen lid ben van de Bankgiroloterij. In tegenstelling tot andere incasso's, kan ik deze niet terugdraaien via internetbankieren. In een telefoongesprek met de Bankgiroloterij werd toegegeven dat het een onterechte incasso is, maar het zal nog WEKEN DUREN voordat mijn geld wordt terug gestort. Het leek wel vaker te gebeuren, want een excuses was ook teveel. De jongen in kwestie zou het doorgeven en dan moest ik maar afwachten.. Ik vind dit absoluut niet kunnen en wil mijn geld uiterlijk deze week terug.

De oplossing

Ik vind dit absoluut niet kunnen en wil mijn geld uiterlijk deze week terug.

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Post,
    Wat vervelend dat dit zo gelopen is. Wij hebben het even voor u nagekeken, de deelname is inmiddels beëindigd en het geld is teruggeboekt. Het inleggeld zal binnen twee weken op uw IBAN (rekening) staan. Helaas is het vanwege verplichte procedures niet mogelijk om dit deze week nog terug te storten. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen