Klacht BankGiro Loterij: incasso

Klachtnummer
# 67285
Gebruiker
Anniewouterse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

steeds boeken jullie geld van ons rekening 48 euro we leven op week geld en houden 40 over we krijgen niks van loterij binnen en steeds wordt er ma afgeboekt ben beetje zat van ik wil graag mn geld terug heb paar x een klacht in gediend kan ik weer opnieuw beginnen anders neem advocaat in handen want dit is niet leuk meer

De oplossing

terugboeking van ons geld en willen overal van af

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Wouterse,
    We hebben zojuist telefonisch contact gehad met de heer Groenhagen om het een en ander in orde te maken. We vertrouwen erop u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Bangiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen