Opgelost door BankGiro Loterij: Irritant,zonde van papier en tijd van de mensen die er druk mee zijn geweest.

content Opgelost
Butzii

DE KLACHT
Ik wil nooit meer post van de BankGiroLoterij. Ik ben geen lid, nooit geweest ook en ik erger me dood aan de post die ik regelmatig ontvang. Stop hiermee, alstublieft! Retour zenden, afzender met geadresseerde woont hier niet,Postfilter helpt niet, uw helpdesk haalt mij niet uit het bestand.
Haal mijn adres uit uw bestand, alstublieft!

Zo zonde van het geld,papier en energie van de mensen die druk zijn met deze post.Zodra ze bij mij op de mat vallen,verscheur ik de post en belandt het meteen in de prullenbak.

Ermee ophoudt mij ongevraagde post toe te sturen.

BankGiro Loterij
    Beste meneer, mevrouw,

Dank u wel voor uw bericht. Ik zorg ervoor dat u binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de BankGiro Loterij. Het gaat daarbij om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is.

Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post al ruim van tevoren is voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben.

Eleonore
    BankGiro Loterij

Butzii
Uiteindelijke oplossing Vanuit de bankgiro loterij zorgen ze ervoor dat ik geen ongevraagde geadresseerde post meer van hun zal ontvangen. Ik krijg nog post van hun, zodra het 'echt,stopt is de klacht opgelost. (09/04/2919)Geen post meer ontvangen van de bankgiro loterij. De "vrienden loterij",Is het hardnekkigste van alle 3 (postcode,bank en vriendenloterij)😒