Klacht BankGiro Loterij: Leugens verkopers

Klachtnummer
# 117966
Gebruiker
Jorrit
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ben onlangs gebeld door verkoper Loterij. Ik mocht 1 keer gratis mee spelen. Ik vertrouwde het niet. Ik vroeg meermaals of ik echt gratis meespeelde en na 1 gratis trekking kon stoppen en dus niet nog minimaal 1 maand betaald moest meespelen. Verkoper verzekerde mij dat ik na 1 gratis maand kon stoppen. Vervolgens startte verkoper een bandopname, ik stelde op de opname nogmaals bovenstaande vragen. Verkoper kwam met het zelfde antwoord. Ik ben op zijn aanbod ingegaan en de verkoper zou mij per post informatie sturen. Tot nu toe geen post ontvangen maar er wordt op 15-07-2015 wel 25 Euro van mijn rekening afgeschreven

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug en alsnog één gratis trekking meespelen, zoals mij beloofd is.
Bovendien wil ik dat liegende verkopers ontslagen worden. In de klacht historie kan ik namelijk zien dat ik niet de enige met deze klacht ben. Door dergelijke, goed scorende, oplichters komen de targets onrealistisch hoog te liggen. Waardoor eerlijke verkopers hun baan verliezen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer Van der Sluis,
    We hebben vernomen dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met onze collega. We vertrouwen erop dat uw klacht naar wens in afgehandeld.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen