Klacht BankGiro Loterij: Met een onterechte incasso probeert de bankgiroloterij geld van mijn rekening te halen.

Klachtnummer
# 299735
Gebruiker
Ronny13
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Klacht BankGiro Loterij:
Met een onterechte incasso probeert de bankgiroloterij geld van mijn rekening te halen. Bankgiroloterij probeert via een automatische incasso geld van mijn bankrekening af te schrijven. Deze incasso is echter niet door mijzelf of mijn partner afgegeven. Ik heb een mail naar bankgiroloterij gestuurd met de vraag hoe het mogelijk is dat zij geld via een automatische incasso van onze rekening afhalen.

Gewenste oplossing

Excuus en uitleg over het hoe en waarom van deze automatische incasso waartoe ik geen opdracht heb gegeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Reshef,

    Uw bericht is doorgegeven aan collega’s van de afdeling financiën. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen