Klacht BankGiro Loterij: Misbruik van informatie

Klachtnummer
# 392424
Gebruiker
Kloekjee043
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vroeger deed ik mee aan de bankgiroloterij. Eenmaal gestopt bleven jullie mij bellen en post sturen. Vorige week had ik ook weer iemand aan de lijn en dit duidelijk gemaakt en gevraagd of ze mijn nummer en adres uit het systeem zouden halen. Om dat rond te krijgen gaf ik mijn huidige adres( verhuisd).
Nu krijg ik alsnog post van jullie! Nu naar mijn eigen adres in plaats van mijn ouders adres. Er is misbruik gemaakt van het feit dat ik mijn nieuwe adres heb gegeven, wat op dat moment nog niet bekend was bij jullie. Mocht dit verder niet verholpen worden, ga ik juridische maatregelingen treffen. Ik ben het zat.

Met vriendelijke groet,
Robin Bruinewoud

De oplossing

Mijn nummer niet meer bellen en geen post naar mijn adres.

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Vandaag heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?