Klacht BankGiro Loterij: Misbruik van mijn rekeningnummer! (nog steeds niet opgelost)

Klachtnummer
# 153672
Gebruiker
RH92
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tot mijn verbazing zag ik vanochtend via internetbankieren dat er een bedrag zal worden afgeschreven van mijn bankrekeningnummer door de BankGiro Loterij.

Tot mijn weten heb ik geen aanvraag ingediend om mee te spelen. Er is dus misbruik gemaakt met mijn rekeningnummer, maar door wie? Want er is ongevraagd een aanvraag ingediend met mijn bankrekeningnummer.

IK ZOU TERUG GEMAILD WORDEN.. NIET GEBEURD!! STELLETJE OPLICHTERS.

De oplossing

Uitzoeken welke persoon/instantie mijn rekeningnummer heeft opgegeven om mee te spelen, ik wil met de verkregen informatie/details aangifte gaan doen bij de Politie en mijn Bank hiervan op de hoogte stellen!

*Bij 'Referentienummer' heb ik mijn bankrekeningnummer vermeld (alleen zichtbaar voor BankGiro Loterij).

2 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer Hamza,

    Wij hebben hierover per e-mail meerdere malen contact met u gehad en u een uitgebreide uitleg gegeven.

    Wij vertrouwen erop dat daarmee uw vragen beantwoord zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Bankgiro Loterij
  2. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer Hamza,

    Wij hebben hierover per e-mail meerdere malen contact met u gehad en u een uitgebreide uitleg gegeven.

    Wij vertrouwen erop dat daarmee uw vragen beantwoord zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Bankgiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen