Opgelost door BankGiro Loterij: Misleidend, onbereikbaar en klantonvriendelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 168521
Gebruiker
Bittersweet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

HEMA beloofde gratis en vrijblijvend 1x mee te kunnen doen aan Bankgiroloterij. Is niet waar!
1. De informatie van HEMA en Bankgiroloterij is misleidend.
2. Opzeggen wordt heel moeilijk gemaakt. Bankgiroloterij is online noch via e-mail bereikbaar.
3. Bankgiroloterij belooft te bellen als je daartoe een knop indrukt op hun site. 2x gedaan. Ik ben niet gebeld.
4. Ik moest zelf bellen, voor 50 cent per gesprek. Stond heel lang in de wacht.
5. Werd te woord gestaan door een medewerker met buitenlands accent die niet naar mij luisterde, maar mij nog extra loten wilde aansmeren en die me vertelde dat ik toch nog een maand moet doorbetalen: 2x13,25!
6. Ik wens NIETS te betalen voor loten in juni 2016 en ook niet daarvóór of daarna.

De oplossing

Ik zeg mijn twee loten per onmiddellijke ingang op. En ik wens niet nog een maand te hoeven betalen. Want mij is beloofd dat eenmalig meedoen gratis en vrijblijvend was. En ik zou per direct op kunnen zeggen. Ik wens dan ook niet nog voor een maand te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Van der Linden-Van Wijk,

    Wat jammer dat u niet meer mee wilt spelen in de BankGiro Loterij.

    Wij hebben uw deelname met de lotnummers 74206-AF en 74206-AK beëindigd. Ook zorgen wij ervoor dat de inleg voor de speelronde juni voor beide loten wordt teruggeboekt op uw IBAN.

    Wij hopen u op deze manier van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    BankGiro Loterij
  2. Auteur
    Bittersweet
    Datum
    Wederzijds excuses zijn uitgewisseld na het bewuste vervelende telefoontje. Mij is beloofd dat het abonnement op 2 loten wordt stopgezet en dat ik de loten van juni 2016 niet hoef te betalen cq terugbetaald krijg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bittersweet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen