Opgelost door BankGiro Loterij: misleidende informatie bankgiro loterij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252237
Gebruiker
slachtoffer bankgiro
Datum
1 reactie

Details

Klacht



Geachte heer, mevr,

Op 30-12-2016 ben ik telefonisch benaderd door de bank giro loterij om
GRATIS mee te spelen voor de DECEMBERTREKKING.

Mijn vraag was, kan ik daarna opzeggen? en dat kon.Nu blijkt dat het alleen
te kunnen voor de 25-12-2016 dus ben ik verplicht om mee te spelen met de
januaritrekking.Ik vind het misleidend om na de opzegdatum te worden gebeld om
GRATIS mee te spelen, terwijl de bank giro loterij al bij voorbaat weet dat ik
minstens 1 maand VERPLICHT ben om BETAALD mee te spelen.Ik voel me hierdoor erg
in de maling genomen.Buiten dat om blijkt nu ik het bekijkt dat ik ook niet
volledig heb meegespeeld met de decembertrekking, omdat er elke dag prijzen zijn
getrokken voordat ik "lid" ben geworden

Reëler was dan ook om te vragen ..wilt u GRATIS meespelen met de januari
trekking.zodat je op tijd kan zeggen en de volledige maand mee kan spelen.ik
vraag u vriendelijk om mij na de DECEMBER TREKKING direct uit uw systeem te
halen, want ik wil zeker niet de JANUARI TREKKING BETAALD NIET MEESPELEN.ik wil
het niet!!!Ik heb accoord gegeven op de vraag of ik GRATIS MEE WIL SPELEN MET DE
DECEMBER TREKKING EN NIET MET DE JANUARI TREKKING!!! ook wil ik niet meer
telefonisch benaderd worden door dit misleidende gedoe om zogezegd GRATIS mee te
spelen!!

Gewenste oplossing

na de decembertrekking per direct uit jullie systeem en niet betalen voor de januari trekking
Geboden oplossing
In tegenstelling van eerdere telefoongesprekken met de bankgiroloterij ben ik opgebeld door een vriendelijke meneer, het is opgelost en afgemeld voor het meespelen. Zo ik dacht ervanaf te zijn van deze loterij!!!!! Ze hebben gewoon weer geld afgeschreven van mijn rekening!!!!! En ik had (zie hier boven) met deze meneer de afspraak dat ik er nu vanaf was. NIET DUS!!!!!! JAMMER BANK GIRO LOTERIJ!!!! Het gaat NIET gebeuren dat jullie zomaar geld van mijn rekening afschrijven.10 minuten later ben ik wederom gebeld en ze beloven dat het echt opgelost is.....dus weer opgelost (hoop ik)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Houweling,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen