Klacht BankGiro Loterij: Moeilijk om op te zeggen

Louise1987

Ik wou de maandelijkse deelname stoppen.
Bij inloggen op mijn account bleek mijn e-mailadres niet bekend waardoor ik niet kon opzeggen via deze mogelijkheid. Het contactformulier was ook geen optie aangezien er geen verzend knop werd getoond en geen e-mailadres op de website wordt bekendgemaakt .
Enige mogelijkheid was telefonisch met een wachttijd die niet korter leek te worden, uit pure frustratie naar half uur opgehangen. Ook op andere tijdstippen kwam ik in de wachtrij terecht waarin alleen wordt gezegd dat de wachttijd langer duurt dan gebruikelijk. Hierdoor kan ik al 2 maanden mijn deelname niet stopzetten.

Betere mogelijkheden creëren tot opzeggen. Kortere wachttijden (op zijn minst vermelden wat de wachttijd en kosten zijn) en geld terug van extra maanden betaling door onmogelijkheid tot opzeggen.

BankGiro Loterij is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?