Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door BankGiro Loterij: onbekende fout opgetreden bij aanmelding
Details
Klacht
Ik heb vandaag via de post een kaart gekregen van de actie www.winweken.nlIk kan een cijfercode ingeven om kand te maken op euro 10.000,--.
Ik krijg bij aanmelding telkens de melding dat er een onbekende fout is opgetreden met het advies contact op te nemen met de ledenservice voor euro 0,50 per minuut.
De melding verschijnt bij aanmelding via 3 verschillende browsers.
Is dit een verkapte wijze om personen met een winkans te laten bellen voor euro 0,50 per minuut.
Gewenste oplossing
De mogelijkheid krijgen mijn winkans te activeren via internet.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.