Opgelost door BankGiro Loterij: onbekende fout opgetreden bij aanmelding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 195397
Gebruiker
P.A.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb vandaag via de post een kaart gekregen van de actie www.winweken.nl
Ik kan een cijfercode ingeven om kand te maken op euro 10.000,--.
Ik krijg bij aanmelding telkens de melding dat er een onbekende fout is opgetreden met het advies contact op te nemen met de ledenservice voor euro 0,50 per minuut.
De melding verschijnt bij aanmelding via 3 verschillende browsers.
Is dit een verkapte wijze om personen met een winkans te laten bellen voor euro 0,50 per minuut.

Gewenste oplossing

De mogelijkheid krijgen mijn winkans te activeren via internet.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer Van der Velden,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij
  2. Auteur
    P.A.
    Datum
    De klacht was bij het telefonisch contact al opgelost. Na meer dan 15 pogingen tot aanmelden werd de aanmelding uiteindelijk geaccepteerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen