Opgelost door BankGiro Loterij: Ondanks meerdere malen online opzeggen, wordt deelname niet beëindigd.

topke83

Voor het eerste lot zowel in september, oktober als november getracht een lot op te zeggen via het online opzegformulier. Telkens wel een bevestiging via e-mail gehad dat ernaar gestreefd wordt dat de beëindiging binnen 5 werkdagen te verwerken en dat hierna een bevestiging volgt, maar nooit bevestiging gehad. Voor het tweede lot heb ik dit in oktober en november getracht. Hetzelfde verhaal verder. Ook voor het eerste lot tweemaal en voor een tweede lot eenmaal contact gezocht via het online contactformulier. Voor het eerste lot heb ik de eerste keer reactie ontvangen dat het lot opgezegd zou worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Andere keer geen reactie ontvangen op het online contactformulier.

Deelname alsnog beëindigen en teruggave geïncasseerd geld.

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BankGiro Loterij
    Beste meneer Meuwissen,

Bedankt voor uw melding.

Vandaag hebben we met u gebeld om uitleg te geven. De stopzetting van het lot 64768-AK werd voor u alsnog in orde gemaakt. Tevens wordt de inleg voor de trekkingen die nog niet hebben plaats gevonden teruggeboekt.

We vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?