Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door BankGiro Loterij: Ondanks meerdere malen online opzeggen, wordt deelname niet beëindigd.
Details
Klacht
Voor het eerste lot zowel in september, oktober als november getracht een lot op te zeggen via het online opzegformulier. Telkens wel een bevestiging via e-mail gehad dat ernaar gestreefd wordt dat de beëindiging binnen 5 werkdagen te verwerken en dat hierna een bevestiging volgt, maar nooit bevestiging gehad. Voor het tweede lot heb ik dit in oktober en november getracht. Hetzelfde verhaal verder. Ook voor het eerste lot tweemaal en voor een tweede lot eenmaal contact gezocht via het online contactformulier. Voor het eerste lot heb ik de eerste keer reactie ontvangen dat het lot opgezegd zou worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Andere keer geen reactie ontvangen op het online contactformulier.Gewenste oplossing
Deelname alsnog beëindigen en teruggave geïncasseerd geld.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.