Opgelost door BankGiro Loterij: Ongevraagd geld incasseren van mijn rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332238
Gebruiker
Omniavincitamor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zonder toestemming toch nog 2x 13,50€ afboeken terwijl mij verteld is dat ik alles definitief afgesloten had en de medewerker van de klantenservice daar ook naar had gehandeld. Diefstal noem ik dit !

De oplossing

Terugstorten van 27€ en betrouwbare medewerkers inzetten bij de klantenservice, die de zaak professioneel afwerken en geen incasso van de volgende maand hierbij vergeten. Mij is de belofte gedaan dit probleem helemaal op te lossen. Geen half werk.

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Berben,

    Dank u wel voor uw melding.

    We hebben u hierover vandaag gebeld. Tijdens het gesprek hebben we enige nadere uitleg gegeven en werd op grond van onze bevindingen in orde gemaakt dat - conform uw verzoek - de afgeschreven inleg alsnog wordt teruggeboekt naar uw bankrekening.

    We vertrouwen erop dat we hiermee uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Omniavincitamor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling van het afgeschreven bedrag bedrag binnen 4 weken. Verbaasd dat dit zó lang moet duren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen