Opgelost door BankGiro Loterij: Ongewenste post

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 322590
Gebruiker
rene@1977
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongewenste post: ondanks veelvuldig doorgeven per post en internet, blijft BGL spammen met mailings, ook per post. Irritant, vervelend dat er niets met mijn meldingen gebeurd, slecht voor het milieu en bovendien voldoet de BGL niet aan de AVG

De oplossing

zorgen dat de mailings stoppen

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Van der Klei,

    Dank u wel voor uw melding. We hebben u hierover vandaag gebeld.

    Naar aanleiding van het gesprek hebben wij voor u in orde gemaakt dat u met inachtneming van een overgangsperiode van ongeveer zes weken geen post meer zult ontvangen van de VriendenLoterij en de BankGiro Loterij.

    We vertrouwen erop dat we hiermee uw klacht naar tevredenheid hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rene@1977
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen