Klacht BankGiro Loterij: ongewenste reclame , wel geadreseerd!

thelighted12

Ja hoor, belofte na belofte. Maar ik krijg nog steeds GEADRESSEERDE post. Wanneer houdt het op stelletje stalkers. Rotbedrijf. Welke waakhond kan eens dikke boetes opleggen aan dit bedrijf, klacht na klacht, telefoontje na telefoontje, het houdt niet op!!!!!! Ik wil jullie reclame niet, strafbaar stellen, managers ontslaan. Donder op spammers, ga weg. Hou die reclame voor jezelf, ik wil hem niet. Beloftes niet nakomen, elke keer zeggen dat het 6 weken kan duren, maar jullie houden niet op. help mij, wie kan aub boetes opleggen aan dit bedrijf.

houden zich toch niet aan hun beloftes

BankGiro Loterij
    Beste meneer, mevrouw,

Wat vervelend dat u nog steeds geadresseerde reclamepost van ons ontvangt. Ik geef u graag wat meer uitleg.

In onze administratie zag ik dat u vorig jaar heeft verzocht om geen reclamepost meer te ontvangen. Dit is destijds helaas niet goed verwerkt in ons systeem. Onze oprechte excuses hiervoor. Vorige maand heeft u ons opnieuw een verzoek gestuurd. Dit verzoek heeft mijn collega direct opgepakt.

Op 8 maart hebben wij ervoor gezorgd dat u in de toekomst geen geadresseerde reclame meer van de BankGiro Loterij ontvangt, dus reclame waar uw adres op afgedrukt is. Omdat onze reclamepost enige tijd van tevoren al worden klaargemaakt voor verzending, kan het zijn dat u toch nog een aantal poststukken heeft ontvangen. Onze excuses. De zes weken verwerkingstijd zijn bijna voorbij, maar deze week is het nog mogelijk dat u post binnenkrijgt.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn.

Alice
    BankGiro Loterij