Opgelost door BankGiro Loterij: Ongewenste reclame en onrechtmatige verwerking van mijn gegevens

Homer J Griffin

Al meerdere malen formulier ingevuld dat ik geen reclame van dit bedrijf wil ontvangen en dat zij de gegevens die zij over mij hebben onmiddellijk moeten verwijderen. Helaas na herhaaldelijke verzoeken nog steeds geen gehoor aan gegeven. Ik heb het formulier nog 1 laatste keer ingevuld.

Als er nu nog geen gehoor aan wordt gegeven dan volgt een klacht bij de Autoriteit persoonsgegevens. Ik roep iedereen op met hetzelfde probleem dat ook te doen. Misschien dat een fikse boete dit malafide maffiaclubje in het gareel kan krijgen.

Onmiddellijk alle persoonsgegevens verwijderen.

Homer J Griffin
Zeer nette reactie gekregen met duidelijke uitleg gekregen waar mijn gegevens vandaan kwamen en er is netjes toegezegd dat ik niet meer benaderd wordt met geadresseerde reclame. Ik kan niet anders dan mijn complimenten geven voor de snelle opvolging van mijn verzoek.

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?