Opgelost door BankGiro Loterij: Ongewenste reclame en onrechtmatige verwerking van mijn gegevens

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 308641
Gebruiker
Homer J Griffin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al meerdere malen formulier ingevuld dat ik geen reclame van dit bedrijf wil ontvangen en dat zij de gegevens die zij over mij hebben onmiddellijk moeten verwijderen. Helaas na herhaaldelijke verzoeken nog steeds geen gehoor aan gegeven. Ik heb het formulier nog 1 laatste keer ingevuld.

Als er nu nog geen gehoor aan wordt gegeven dan volgt een klacht bij de Autoriteit persoonsgegevens. Ik roep iedereen op met hetzelfde probleem dat ook te doen. Misschien dat een fikse boete dit malafide maffiaclubje in het gareel kan krijgen.

De oplossing

Onmiddellijk alle persoonsgegevens verwijderen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Homer J Griffin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer nette reactie gekregen met duidelijke uitleg gekregen waar mijn gegevens vandaan kwamen en er is netjes toegezegd dat ik niet meer benaderd wordt met geadresseerde reclame. Ik kan niet anders dan mijn complimenten geven voor de snelle opvolging van mijn verzoek.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen