Klacht BankGiro Loterij: Ongewild maanden betaald voor 2 loten terwijl ik er maar 1 heb aangevraagd :(

Hotnail

In december 2018 ben ik mee gaan spelen met de BGL via een aktie. Daarbij heb ik een lotnummer via een website aangevraagd.
Enkele maanden geleden heb ik mijn deelname telefonisch stopgezet, en dat is per juni 2019 ingegaan. Deze opzegging is mij direct telefonisch bevestigd. Enige weken daarna werd ik gebeld dat mijn opzegging werd betreurd en of ik toch niet weer deel wilde nemen door mee te doen met een aktie. Ik heb daar vriendelijk voor bedankt.
Sinds juni viel mij op dat er nog steeds geld werd afgeschreven van mijn bankrekening door de BGL. Die maandelijkse afschrijving heb ik gestorneerd met de gedachte dat er er kennelijk administratief nog eea moest worden verwerkt bij de BGL. Vandaag viel mij op dat er nog steeds geld werd afgeschreven dus ik heb de klantenservice gebeld. Uit dat gesprek bleek plotseling dat ik administratief onder twee VERSCHILENDE registratienummers geregistreerd sta! En dat ik dus sinds dec18 met TWEE lotnummers meespeel. De BGL heeft mij hier nooit opgewezen tijdens de telefonische contactmomenten. Dat betekent dat ik onbedoeld en ongewild tot op vandaag inleg heb betaald voor een lot dat ik nooit heb aangevraagd/gewild! Omdat de BGL administratief mijn deelname onder verschillende registratienummers heeft staan!

Restitutie van het teveel betaald inleggeld sinds december 2018 tot op heden (13,75/maand)

BankGiro Loterij
    Beste meneer, mevrouw,

Inmiddels is er contact geweest met onze Ledenservice over deze situatie. Voor de volledigheid heb ik zojuist hierover een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben.

Thomas
    BankGiro Loterij

Hotnail

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?