Opgelost door BankGiro Loterij: Onjuiste informatie deurverkoop "gratis" loten BankGiroLoterij.

Anoli

Zojuist kwam er een medewerker van de BGL aan de deur om mij te verblijden met het zogenaamde nieuws dat ik 2 gratis loten had gewonnen. Ik ben hier sowieso al erg wantrouwig over, correct blijkt. Nadat hij mij een aantal keer verteld heeft dat ik 2 gratis loten kreeg omdat mijn wijk "uitgekozen" was en mij het formulier in liet vullen, had ik erna tijd om het formulier nog eens goed te bekijken.
Hieruit blijkt dat er helemaal geen sprake is van 2 gratis loten met gegarandeerd 30 euro per lot. Niet alleen ben ik verkeerd geïnformeerd, ook kan ik zeggen dat het allemaal 1 grote leugen was. Want wat blijkt; op de achterkant (die je pas kunt lezen wanneer de medewerker weg is) staat dat het welkomstcadeau pas ontvangen wordt wanneer de inleg geïncasseerd is. Dit houdt dus in dat je 2x 12.50 betaald en hier per lot dus 2.50 op wint. Dat is theoretisch gezien 2 gratis loten, maar niet zoals het verteld wordt. Er is mij namelijk niks verteld over bedragen die afgeschreven worden.

Allereerst wil ik per direct mijn lidmaatschap opzeggen en hier een bevestiging van krijgen.
Daarbij zou het wel zo fair zijn om tegen toekomstige kanten wel te vermelden hoe de vork in de steel zit.

BankGiro Loterij
    Geachte mevrouw ter Horst,
    Wij hebben u zojuist telefonisch gesproken. Wij vertrouwen erop dat wij in dit gesprek aan uw wensen hebben voldaan.
    Webcare Team BankGiro Loterij
    Anoli
    De BGL heeft 2x contact met mij opgenomen en heel goed geholpen om deze situatie op te lossen. Het is nu alleen nog even afwachten of de eerste afschrijving tegen gehouden kan worden. Wanneer er wel wat wordt afgeschreven is er geregeld dat dit z.s.m. weer teruggeboekt wordt.

Anoli

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?