Klacht BankGiro Loterij: onjuiste manier van ronselen als deelnemer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357083
Gebruiker
H.S. Joosten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ook ik voel mij behoorlijk misleid door de manier waarop de Bankgiro Loterij mij heeft gestrikt als deelnemer bij een museum.
Het verhaal en de beloften zijn mooi, maar uiteindelijk voel je je gewoon bedonderd!!

De oplossing

Mijn probleem oplossen

2 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Wat jammer om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij de werving. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik geef u graag wat meer informatie over uw deelname, maar aangezien dit bericht openbaar is, lijkt het me handiger als ik u even bel.

    Zojuist was u niet bereikbaar. Wanneer kan ik u het beste bellen?

    Ik wacht uw reactie even af en help u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Maurice
    BankGiro Loterij
  2. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken en ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,

    Maurice
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.S. Joosten
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik ben totaal niet tevreden over de afhandeling door de Bankgiro loterij
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry