Opgelost door BankGiro Loterij: Online of telefonischopzeggen nier werkbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 415757
Gebruiker
F.J. Visser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geprobeerd online op te zeggen, herkent postcode niet?
Vervolgens telefonisch: te lang wachten.
Vervolgens meerdere malen een klachtenformulier gemaakt maar :
"Oeps! het formulier bevat fouten. Controleer je input!"
Dat 3x gecontroleerd maar alle verplichte velden zijn netjes en correct ingevuld.

De oplossing

Ik schrijf nu maar een brief. Maar ik vind in deze tijd deze manier van afhandelen goed waardeloos.

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zojuist heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan. Een fijn weekend nog!

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.J. Visser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Met de nodige moeite kunnen opzeggen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?