Klacht BankGiro Loterij: Onmogelijk gemaakt om op te zeggen

Steef12345

Ik wil opzeggen, maar meneer van de andere kant denkt daar anders over. Eerst 30 minuten in de wacht gen opzeggen ho maar. Verschillende keren gezegd dat ik wil opzeggen.

Dat per direct mijn deelname wordt beëindigd.

BankGiro Loterij
    Beste deelnemer,

Wat jammer om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met onze medewerker. Ik heb u geprobeerd te bellen, maar kreeg u helaas niet aan de lijn. Graag sta ik u zo alsnog te woord.

Zoals u weet, wordt de helft van uw inleg gedoneerd aan goede doelen op het gebied van cultuur en monumentenzorg. Hartelijk dank daarvoor!

Echter, dit is de reden dat onze medewerkers zullen aanbieden om te blijven meespelen. Immers, hoe meer loten er meespelen, hoe meer geld er voor de goede doelen is. Het is alleen niet de bedoeling dat dit resulteert in een vervelend gesprek. Onze excuses daarvoor.

Ik zou je hier graag bij verder helpen, maar helaas is een stopzetting via dit kanaal niet rechtsgeldig. De makkelijkste manier om dit te doen, is toch door te bellen met onze ledenservice via 088 - 020 1030 van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 tot 16.00 uur.

Hopelijk heb ik u in dit bericht een wat beter beeld van de BankGiro Loterij kunnen geven.

Maurice
    BankGiro Loterij