Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door BankGiro Loterij: Onterechte automatische incasso
Details
Klacht
Tot mijn grote schrik ontdekte ik vanochtend dat er € 12,50 per automatische ‘Europese Incasso’ van mijn bankrekening is afgeschreven door de BankGiroLoterij.Toen ik eens beter ging kijken, bleek dat ook 28 mei al eens te zijn gebeurd.
Ik, noch mijn vrouw, heeft ooit een machtiging aan de BankGiroLoterij afgegeven of iets ondertekend. Wij spelen in geen enkele loterij mee en hebben dat ook nog nooit gedaan.
Hoe is dit dan toch mogelijk? Het voelt als een greep in mijn portemonnee.
Hoe krijg ik mijn geld (2 x € 12,50 = € 25) terug?
Ik hoop spoedig van u te horen.
Gewenste oplossing
Graag ontvang ik mijn geld terug (€ 25) en onmiddellijke stopzetting van verdere incasso's.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.