Opgelost door BankGiro Loterij: Opgezegd maar toch volgende trekking brtalen

WenL

Ik ben erin getrapt..twee kaartjes voor het Openluchtmuseum en 1 maand meespelen. 22 Januari opgezegd (eerder die week via internet formulier ingevuld -> geen reactie. Vervolgens tevergeefs gezocht waar ik online kan opzeggen, wat een gedoe! Dan maar bellen. 6 minuten in de wacht, geen pauzemuziekje, zou mijn mobiel het wel doen? Verbinding verbroken, opnieuw, 6 min. in de wacht. Dan de hele tijd vragen beantwoorden met "nee" (mevrouw weet u zeker../wat jammer! Weet u dat u geen kans meer maakt op.../dus u weet dat u geen museumkaartjes...en nu wil ik toch echt opzeggen! Ah jammer, de incasso van februari staat al bij de bank. Maar...waar kan ik zien voor welke datum ik had moeten opzeggen? Ik meld mij in januari, dan is het heel logisch dat ik voor februari opzeg? En dan is er ook nog eens een extra trekking in februari, dus ben ik er mooi ingetuind...€80,- voor 2x entree Openluchtmuseum.

Incasso februari terugstorten.

BankGiro Loterij
    Beste mevrouw Lerink,

Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

BankGiro Loterij
    WenL
    Ik ben zeer tevreden, februari wordt teruggestort. Daarnaast was het een prettig telefoongesprek.

WenL

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?