Klacht BankGiro Loterij: Opzeggen bankgiroloterij gefrustreerd na misleiding

Klachtnummer
# 163023
Gebruiker
janine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na misleid te zijn met een extra lot van de bankgiroloterij wil ik mijn lidmaatschap opzeggen. Over de misleiding kan ik zeggen dat het feitelijk klopte mits ik de hele kleine lettertjes ook heel goed had gelezen. Door de misleidende teksten was ik er echter ingetuind en speel nu met een extra lot en dubbele kosten mee.
Daarom wil ik mijn lidmaatschap per direct opzeggen maar dat is me nog steeds niet gelukt. Telefonisch geen kans iemand aan de lijn te krijgen , alleen een computerstem.
Per mail kan niet ook al wordt dat gesuggereerd . Daarom heb ik een aangetekende brief gestuurd maar tot heden niets gehoord.
Lid worden lukt in 5 seconden, opzeggen lijkt onmogelijk en kost geld!

De oplossing

Per direct opzeggen lidmaatschap van de bankgiroloterij en vergoeding kosten aangetekende brief à 8,70.
Jurisch onderzoek naar gang van zaken omtrent opzeg -procedure van de bankgiroloterij en aanpassing ervan die recht doet aan de deelnemers.

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Oosterhoff,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen. De deelname is inmiddels stopgezet en u ontvangt hiervan nog een bevestiging.

    Namens de goede doelen danken wij u voor uw deelname.

    Met vriendelijke groet,

    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?