Opgelost door BankGiro Loterij: Opzeggen lidmaatschap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122729
Gebruiker
Henk Ligtenberg
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bij het gemeentemuseum Den Haag(12 juli 2015) kreeg mijn vrouw een gratis boek als ze 1 keer zou meespelen.Er werd verteld dat dit op de website direct kon worden opgezegd.Na telefonisch contact werd verteld dat dit na de 1e trekking alleen telefonisch kon.
Tot nu toe waren ze niet bereikbaar. We zouden teruggebeld worden en is niet gebeurd.
Via de website heb ik mijn klacht gemeld er werd tot nu toe niet op gereageerd.
Wij willen dit lidmaatschap per direct opheffen.
lot 83533AV

De oplossing

Ik wil per direct dat de deelname wordt gestopt en dat ik daarvan per post of eventueel per mail een bevestiging krijg. Dus dat de automatische in casso direct gestopt wordt!!!

4 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste heer Ligtenberg,
    Onze excuses dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw deelname en dat u ondanks eerdere afspraken niet bent teruggebeld. Wij hebben uw deelname beëindigd per de eerstvolgende mogelijkheid: september. De bevestiging van de beëindiging ontvangt binnenkort per e-mail.
    Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn,
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team BankGiro Loterij
  2. Auteur
    Henk Ligtenberg
    Datum
    Ik wilde direct opzeggen zoals ook is afgesproken en eenmalig meespelen. Er kon telefonisch niet worden opgezegd binnen de 10 dagen die er volgens de aanbieder/verkoper in het Gemeentehuis voor stonden. Daarna was u niet bereikbaar, u belde niet terug, we stuurden een email, daarop heeft u pas na mijn bericht aan klachtenkompas gereageerd. En nu moet ik 2 keer meespelen. Dit is niet de afspraak. u stopt mijn deelname onmiddelijk. Als u onrechtmatig incasseert eis ik directe terugbetaling.
  3. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste heer Ligtenberg,
    Toen u uw bericht stuurde, was het inleggeld voor augustus en de extra trekking al van uw IBAN (rekening) afgeschreven. Wij hebben uw deelname toen direct beëindigd per de eerstvolgende mogelijkheid: september.
    Naar aanleiding van uw bericht zal het inleggeld van augustus en de extra trekking teruggeboekt worden op uw IBAN. U kunt het geld binnen enkele weken verwachten.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team BankGiro Loterij.
  4. Auteur
    Henk Ligtenberg
    Datum
    Het heeft wel enige tijd gekost eer de bankgiroloterij reageerde.
    Dankzij klachtenkompas kreeg ik snel een reactie en is uiteindelijk de toezegging gedaan dat ik mijn geld zou terugkrijgen dat onterecht was geincasseerd. Waarvor Dank!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk Ligtenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen