Klacht BankGiro Loterij: Opzeggen

Klachtnummer
# 294200
Gebruiker
Ruben
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Probeer al een tijd telefonisch contact op te nemen. Maar als je voor keuze 1 gaat, dan wordt je gelijk in de wacht gezet. Ik wil opzeggen, maar het is niet makkelijk zo.

De oplossing

Dat er een opzegging plaatsvind

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van Beurden,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon. In dit telefoongesprek hebben wij voor u in orde gemaakt dat u geen geadresseerde reclamepost meer ontvangt van de BankGiro Loterij.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen