Klacht BankGiro Loterij: Opzegtermijn

Klachtnummer
# 94450
Gebruiker
fritsvisser
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mijn deelname aan de BG loterij opgezegd, na éénmaal gratis deelname (aanbod van de loterij via postale actie). Opzegging per mail op 20 jan. direct na de eerste postale brief van de BGloterij over mijn deelname. Zij berichtten nu dat ik tot en met februari meespeel, ik verlangde direkte opzegging. Na mijn protest krijg ik nu een mail dat ik tot en met maart meespeel!!! Ik verlang nog steeds onmiddellijke stopzetting.

Gewenste oplossing

Onmiddelijke stopzetting, geen afschrijving (incasso) over februari.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste heer Visser,
    U heeft zojuist contact gehad met een van onze collega's. Wij vertrouwen erop dat al uw vragen zijn beantwoord.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen