Klacht BankGiro Loterij: prijs niet te innen

Klachtnummer
# 260117
Gebruiker
C.T.M. Lasschuit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een prijscode ontvangen voor een boek. Via de site www.bankgiroloterij.nl/boek, zou ik een boek kunnen uitkiezen. Deze site lijkt niet te bestaan. Wat is de oplossing?

De oplossing

een juist site adres

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Lasschuit,

    Zojuist hebben wij geprobeerd u te bellen, maar helaas werd de verbinding meerdere malen verbroken of kregen wij geen gehoor.

    Wat vervelend dat het niet lukt om uw gewonnen boek te bestellen. De door u vermelde website is echter wel correct en zou moeten werken. Heeft u al geprobeerd om de link direct in te voeren in de adresbalk van uw internetbrowser?

    Mocht dit ook niet werken dan kunt u het beste contact opnemen met onze Ledenservice op nummer 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek) Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

    Wij wensen u alvast veel plezier met uw prijs!

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen