Opgelost door BankGiro Loterij: stop de incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 192125
Gebruiker
robinjoo1
Datum
4 reacties

Details

De klacht

iemand heeft op mijn naam een abbonement afgesloten en nu krijg ik alle incasso's daarvan alsjeblieft stoppen

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer De Bruin,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u ongewenst meespeelt in de BankGiro Loterij.

    Voor het stopzetten van uw deelname kunt u het beste contact opnemen met onze afdeling Ledenservice op 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. Of stuur ons uw verzoek via het contactformulier op onze website.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij
  2. Auteur
    robinjoo1
    Datum
    en nu kan ik eindeloos wachten heb een mail gehad met wat ik al heb gestuurd :(

    Betreft
    graag zsm stoppen

    Reactie via e-mail

    iemand heeft op mijn naam een abbonement afgesloten en nu krijg ik alle incasso's daarvan alsjeblieft stoppen


    het iban nummer waarop jullie de incasso doen XXXX graag zsm annuleren
    Samenvatting van uw bericht:
    Ik heb een:
    Over: Mijn Deelname,
    Datum aangemaakt: 26/10/2016 18:05
    Uw referentienummer: 161026-001208
  3. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer De Bruin,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben u vandaag een reactie gestuurd op uw e-mail.

    Heeft u nog vragen? Stuurt u dan een antwoord op het e-mailbericht. Dan zijn wij u graag van dienst.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij
  4. Auteur
    robinjoo1
    Datum
    Als het goed is alles afgehandeld
    Dank daarvoor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
robinjoo1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen