Klacht BankGiro Loterij: Stoppen met bellen en post sturen

Klachtnummer
# 454513
Gebruiker
MBO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Graag willen we dat jullie stoppen met bellen. Na het opzeggen van het lidmaatschap worden we regelmatig gebeld. Graag zien we dat dit ophoudt. Ook is er steeds geadresseerde post. Dit stellen we niet meer op prijs.

De oplossing

Stoppen met bellen en post sturen

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zorg ervoor dat u binnenkort niet meer gebeld wordt door de BankGiro Loterij. In de komende maand ontvangt u mogelijk nog een telefoontje, omdat dit al is voorbereid.

    Ook ontvangt u binnenkort geen post meer van de BankGiro Loterij. Houdt u er alstublieft rekening mee dat hij de komende vier tot zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

    Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben.

    Met vriendelijke groet,

    Julia
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen