Klacht BankGiro Loterij: Stoppen met bellen en post sturen

MBO

Graag willen we dat jullie stoppen met bellen. Na het opzeggen van het lidmaatschap worden we regelmatig gebeld. Graag zien we dat dit ophoudt. Ook is er steeds geadresseerde post. Dit stellen we niet meer op prijs.

Stoppen met bellen en post sturen

BankGiro Loterij
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik zorg ervoor dat u binnenkort niet meer gebeld wordt door de BankGiro Loterij. In de komende maand ontvangt u mogelijk nog een telefoontje, omdat dit al is voorbereid.

Ook ontvangt u binnenkort geen post meer van de BankGiro Loterij. Houdt u er alstublieft rekening mee dat hij de komende vier tot zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben.

Julia
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?