Opgelost door BankGiro Loterij: uitje naar keuze

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181690
Gebruiker
Josli
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Toegangskaarten gekregen voor een dagje uit naar keuze maar hoe je het ook probeert inloggen op de site met het volgende adres www.bankgiroloterij.nl/uitjenaarkeuze werkt niet.
Ik zou dit graag opgelost zien.
De bankgiroloterij heeft al een keer contact met mij opgenomen maar dit heeft verder niet tot een positief resultaat geleid.

De oplossing

Ik wil graag gebruik maken van dat dagje uit wat mij beloofd is

2 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer Stolk,

    Onlangs hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    BankGiro Loterij
  2. Auteur
    Josli
    Datum
    Ik ben meer dan te vrede met de geboden oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Josli
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy