Klacht BankGiro Loterij: Vipkaart werkte niet

Klachtnummer
# 278683
Gebruiker
Henk de Hoog
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn vipkaart was niet geactiveerd dus moest ik bij paleis het Loo de kaartjes kopen. Normaal hadden wij er zo in gekund. Mijn kassabon is kassa#4 bon#354191. €29.

Gewenste oplossing

Het was niet mijn schuld,mogelijk compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste heer De Hoog,

    Bedankt voor uw melding.

    Vandaag heeft een van onze collega's gebeld en met uw vrouw gesproken. Wat vervelend dat de kaart niet bleek te werken toen u er bij Paleis het Loo gebruik van wenste te maken. We hebben dit uitgezocht en gezien dat dit inderdaad geheel buiten uw schuld is gebeurd. Onze excuses voor het ongemak!

    Op basis van de kassabon hebben wij in orde gemaakt dat de gemaakte kosten naar uw bankrekening zullen worden overgeboekt. Aan uw vrouw werd nog enige nadere uitleg gegeven.

    We vertrouwen erop hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen