Klacht BankGiro Loterij: Waardeloze prijzen

Robertgrant

Speel al jaren mee heb nog nooit een geld bedrag gewonnen,altijd waardeloze prijzen als dvd's boeken,musea bezoek terwijl ze beweren dat er zoveel geld prijzen uitgaan.

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

BankGiro Loterij
    Geachte heer Grant,
    Allereerst willen we u danken voor uw trouwe steun aan de goede doelen. Mede dankzij u is er in de afgelopen jaren ontzettend goed werk verricht.
    Ons prijzenpakket bevat zowel natura- als geldprijzen. Helaas kunnen we u niet uitsluiten voor bepaalde prijzen, omdat de trekking anders niet eerlijk verloopt.
    Wel geven we in de Extra Trekking van september vijf keer € 100.000,- weg en gaat ook de KluisKraker van maar liefst € 1 miljoen in december eruit! Niet alleen op de naturaprijzen, maar ook op deze mooie geldprijzen maakt u kans.
    We wensen u ontzettend veel geluk met uw deelname. Hopelijk mogen we u binnenkort ook verblijden met een mooie (geld)prijs.
    Webcareteam BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?