Klacht BankGiro Loterij: Waardeloze prijzen

Klachtnummer
# 71426
Gebruiker
Robertgrant
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Speel al jaren mee heb nog nooit een geld bedrag gewonnen,altijd waardeloze prijzen als dvd's boeken,musea bezoek terwijl ze beweren dat er zoveel geld prijzen uitgaan.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Geachte heer Grant,
    Allereerst willen we u danken voor uw trouwe steun aan de goede doelen. Mede dankzij u is er in de afgelopen jaren ontzettend goed werk verricht.
    Ons prijzenpakket bevat zowel natura- als geldprijzen. Helaas kunnen we u niet uitsluiten voor bepaalde prijzen, omdat de trekking anders niet eerlijk verloopt.
    Wel geven we in de Extra Trekking van september vijf keer € 100.000,- weg en gaat ook de KluisKraker van maar liefst € 1 miljoen in december eruit! Niet alleen op de naturaprijzen, maar ook op deze mooie geldprijzen maakt u kans.
    We wensen u ontzettend veel geluk met uw deelname. Hopelijk mogen we u binnenkort ook verblijden met een mooie (geld)prijs.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen