Klacht BankGiro Loterij: Was zelfs geld van zijn rekening gehaald heeft hij zelf terug gehaald.

Klachtnummer
# 430206
Gebruiker
Tweet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zoon krijgt steeds post van jullie hij is 19 jaar en wil dit niet meer ontvangen!

De oplossing

Post stop zetten

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zorg ervoor dat uw zoon binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de BankGiro Loterij. Houdt u er alstublieft rekening mee dat hij de komende vier tot zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

    Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Ik wens u nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Julia
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen