Opgelost door BankGiro Loterij: wens geen post van BankGiro loterij te ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 514475
Gebruiker
N.vanLeeuwen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil geen reklame post of enig andere post ontvangen van de BankGiroloterij !!
Adres N.vanLeeuwen
Galjoen 29 15
8243 LA Lelystad

De oplossing

Geen post meer sturen naar mijn adres (reklame)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zorg ervoor dat u binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de BankGiro Loterij. Houdt u er alstublieft rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

    Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven en ik wens u een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Saskia
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.vanLeeuwen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen