Klacht BankGiro Loterij: Zeer slechte service en Bankgiro komt beloftes niet na

Atilla Bayrambas

Ik heb meerdere keren Bankgiro Loterij afgemeld. Nu als volgt had ik voor paastrekking een gratis lot gekregen. Hiervan was de bedoeling dat ik voor één lot nummer betaal en krijg ik mijn geld weer teruggeboekt op mijn rekening, maar dat is helaas nog niet het geval. En dan hebben we het over een periode van eind maart tot eind mei dat ik zit te wachten op een terugboeking. Tussentijds heeft Bankgiro Loterij twee keer een lot aangevraagd voor mij en heeft vier keer een automatisch incasso van 28 euro per lot van mijn rekening afgetrokken. In de eerste instantie wilde ik al mijn lot nummers afzeggen, maar dat kan helaas niet blijkt.....

Ik bel de medewerker twee weken geleden en die adviseerde mij om klant te blijven, anders krijg ik mijn geld niet terug. Als ik nog klant blijf voor twee weken, dan zou ik de geld hebben terug gekregen. Maar nu is er al meer dan twee weken overheen. Tijdens gesprek was ik er vooral heel gefrustreerd over en nu ben ik mijn vertrouwen compleet verloren.

Ik zou graag voor mijn gratis lot van paastrekking zo snel mogelijk terug op mijn rekening willen zien. Ik betaal niet voor een gratis lot. Ook de rest van de lot nummers wat met automatische incasso is afgeboekt. Nu is het zeker niet meer gratis en voel ik mij opgelicht.

Vervolgens wil ik per direct alle lot nummers annuleren. Hierbij wil ik dat bevestigen met deze zin. En graag wil ik ook een bevestiging vanuit Bankgiro loterij met de oplossing die zijn uitgevoerd, benoemd in de zin hierboven. Mocht deze bovengenoemde oplossingen niet uitgevoerd worden, neem ik dit mee naar hogere beroep.

Atilla Bayrambas
Ik ga hier niet akkoord mee. Graag terugbetaling. Geeft aan dat ik een welkomstcadeau heb gekregen voor paastrekking. Maar in dit geval is er op 3 maart 2020 een automatisch incasso afgeboekt met beschrijving "Paastrekking". Ook klantenservice heeft dit bevestigd! Graag deze terugstorten.

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?