Klacht BankGiro Loterij: Zijn gewonnen prijzen nep?

Klachtnummer
# 423283
Gebruiker
Vragendevrouw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemiddag. Ik speel met twee bankrekeningnummers in de bankgiroloterij. Nu heb ik met beide nummers een extra lot gewonnen. Beide gewonnen loten hebben hetzelfde nummer. Dat riekt naar ‘nep’!

De oplossing

Graag uitleg.

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht. Zojuist heb ik geprobeerd om u te bellen, zodat ik de situatie over uw gewonnen extra lot kan uitleggen.Omdat ik u niet te pakken kreeg, heb ik een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Ik vertrouw erop dat in deze e-mail al uw vragen beantwoord zijn.

    Heeft u toch nog vragen? Stuurt u dan een reactie op de e-mail. Vervolgens help ik u graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen