Opgelost door BankGiro Loterij: Zonder toestemming 2 loten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 258813
Gebruiker
Jeroen_1986
Datum
1 reactie

Details

De klacht



Over een lot Wij hebben via de telefoon lot aangeschaft Wij mochten een maand gratis mee spelen maar in plaats van een lot spelen we nu voor 2 loten mee maar daar hebben wij hebben toestemming gegeven voor 1 lot en geen 2 loten en er was ook niet gezegt dat het om 2 loten ging ik ben het er niet mee eens dat wij nu voor die 2e lot moeten gaan betalen DE OPLOSSINGdat we maar voor 1 lot hoeven te betalen wand er is geen toestemming gegeven voor 2 loten maar voor 1

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Middel,

    Zojuist hebben wij u een e-mail gestuurd.

    Wij hopen u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen_1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat we van 2 maanden terug krijgen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen