Opgelost door Bankingtools: Abonnementsverhoging 50%, nieuwe voorwaarden met terugwerkende kracht per 1 januari 2015

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94330
Gebruiker
Klachtenpiet
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij Bankingtools een service contract dat loopt tot 6 februari 2015.

Op 22 januari 2015 ontvang ik een mail met de melding dat er nieuw programma is (vele keren duurder), dat per 1 januari 2015 de voorwaarden voor het service abonnement zijn gewijzigd en dat de software verouderd is waardoor geen nieuwe service abonnementen aangegaan kunnen worden.

Gewenste oplossing

Per direct ontbinding van het contract. Onmiddellijk terugstorten van het eventueel geïncasseerde abonnementsgeld per 2015.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bankingtools
    Datum
    Geachte heer Rozema,U kunt uw abonnement opzeggen via www.mijnbankingtools.nl, maar wij hebben het alvast voor u gedaan."de software verouderd is waardoor geen nieuwe service abonnementen aangegaan kunnen worden."Als huidig abonnee van Cashflow 4 was u natuurlijk vrij om dit programma te blijven gebruiken.Wij vinden het jammer om u te zien gaan.Met vriendelijke groet,
    BankingTools
  2. Auteur
    Klachtenpiet
    Datum
    Men heeft het service abonnement ontbonden waardoor voor mij geen kosten ontstaan. Prima geregeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen