Opgelost door Bankingtools: Abonnementsverhoging 50%, nieuwe voorwaarden met terugwerkende kracht per 1 januari 2015

Klachtenpiet

Ik heb bij Bankingtools een service contract dat loopt tot 6 februari 2015.

Op 22 januari 2015 ontvang ik een mail met de melding dat er nieuw programma is (vele keren duurder), dat per 1 januari 2015 de voorwaarden voor het service abonnement zijn gewijzigd en dat de software verouderd is waardoor geen nieuwe service abonnementen aangegaan kunnen worden.

Per direct ontbinding van het contract. Onmiddellijk terugstorten van het eventueel geïncasseerde abonnementsgeld per 2015.

Bankingtools
    Geachte heer Rozema,U kunt uw abonnement opzeggen via www.mijnbankingtools.nl, maar wij hebben het alvast voor u gedaan."de software verouderd is waardoor geen nieuwe service abonnementen aangegaan kunnen worden."Als huidig abonnee van Cashflow 4 was u natuurlijk vrij om dit programma te blijven gebruiken.Wij vinden het jammer om u te zien gaan.Met vriendelijke groet,
    BankingTools
    Klachtenpiet
    Men heeft het service abonnement ontbonden waardoor voor mij geen kosten ontstaan. Prima geregeld.

Ook een klacht indienen over Bankingtools?