Opgelost door Bankingtools: Bedrijf komt afspraken niet na, onbetrouwbaar. Ben data van 2 jaar kwijt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 433518
Gebruiker
GeDo3107
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 4 maal gebeld in verband met het feit dat ik mijn account niet bereiken kan. Elke keer de loze belofte dat je teruggebeld zult worden.
Weet niet of ik voortaan nog software wil die in de cloud zit.

De oplossing

Account toegankelijk maken, afspraken nakomen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bankingtools
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Doeve,

    Onze Support afdeling heeft contact met u opgenomen, u heeft inmiddels weer toegang tot uw data.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeDo3107
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is mij een mail toegezonden waarmee ik weer bij mijn account kan komen. Gegevens van afgelopen jaren zijn weer toegankeliijk.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen