Opgelost door Bankingtools: Cash Manager werkt niet volledig

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 562983
Gebruiker
Ronald1952
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Importeren van het transactiebestand op de harde schijf (ING-bank) lukt sinds 27-10-2021 niet meer. Ook de website www.bankingtools.nl is onbereikbaar. Navraag bij de helpdesk via de telefoon: hun server ligt eruit.Cas

Gewenste oplossing

Bedrijf wil het probleem oplossen voor zaterdag 30 oktober a.s.
Geboden oplossing
Het bedrijf Bankingtools. heeft op vrijdagmiddag 29 oktober jl. het probleem opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Bankingtools
    Datum
    Beste heer van Helden,

    Momenteel ondervinden we problemen met onze server waardoor onze site onbereikbaar is en u geen gebruik kunt maken van het programma. Ons team is nu hard bezig het probleem op te lossen en naar verwachting kunt u aan het eind van de dag weer gebruikmaken van het programma.

    Onze excuses voor het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Support

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen