Klacht Bankingtools: Er is iets goed mis met dit programma

Klachtnummer
# 652463
Gebruiker
Cadeukaart BOL blijkt waardeloos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op het hoofdscherm staan zaken die al lang opgelost zijn. Abonnementsgegevens ontbreken. Bij downloaden transacties staat er o.a. “betaalautomaat” maar wie het betreft ontbreekt. Downloaden mutaties van SNS al sinds juli 2022 niet meer mogelijk. Klantenservice weet van de problemen maar er wordt niets opgelost. Ook informeert men zijn klanten niet. De klantenservice heeft diverse e-mails van mij ontvangen met screenshots die de problemen verduidelijken, maar rersponce… ‘ho maar’.

Gewenste oplossing

Zorgdragen dat een - eerder goed lopend programma - weer wordt geupdated zodat alles weer na behoren werkt

1 reactie

  1. Auteur
    Cadeukaart BOL blijkt waardeloos
    Datum
    Helaas…. (nog) geen reactie van Bankingtools - Cash Flow of de ontwikkelaar “Invers” vernomen. Dit geeft wel aan hoe men zijn klanten serieus neemt.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen