Klacht Bankingtools: Fout inlezen van rubrieken en inlezen saldo is niet verholpen. Wachten tot de herfst geen optie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366541
Gebruiker
C.P.J.M. Plasman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De werking van het programma Cashflow is niet goed. Rubrieken veranderen steeds en saldo's worden niet goed ingelezen. Cashflow 4 heeft deze problemen niet en werkt accuraat. Er wordt nu gewacht op een update in de herfst, ik vind dit als abonnementshouder geen serieuze optie. Ik verwacht ook niet dat mijn problemen dan zijn opgelost.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn klacht serieus neemt, aangezien de versie 4 nog wel goed werkt toont aan dat er een fout in het programma zit.

3 reacties

  1. Auteur
    Bankingtools
    Datum
    Geachte C. Plasman, uw probleem is bij ons bekend.

    Uw probleem met het wijzigen van een rubriek in een transactie kunnen wij niet nabootsen en we hebben er derhalve ook geen oplossing voor.
    Het inlezen van de ijkgegevens uit een MT 940 bestand van de ABN AMRO of MoneYou gaat inderdaad niet juist. U kunt dit saldo aanpassen door via de keuze Onderhoud rekeningen de ijkgegevens van de betreffende rekening te wijzigen. Wij begrijpen dat dit niet is zoals het hoort te werken, maar zoals gezegd zal dit worden meegenomen in de volgende update.
    Wij werken met een updatecyclus en kunnen niet per direct een update uitbrengen. Bugs worden verzameld, uitvoerig getest en vervolgens uitgegeven bij een periodieke update.
  2. Auteur
    C.P.J.M. Plasman
    Datum
    Uw eerste antwoord is wel erg makkelijk. Kunnen we niet nabootsen en hebben hier geen oplossing voor. Het betekent dat automatisch door cashflow 5 geplaatste rubrieken steeds aangepast moeten worden en ook bij een volgende inlezing opnieuw aangepast moeten worden, dat is niet best (zacht uitgedrukt). Daarnaast moet het aanpassen van rubrieken steeds extra gedaan worden omdat het systeem niet goed werkt. Ik verwacht hier wel actie op.
    Natuurlijk begrijp ik dat foutief saldo inlezen niet de bedoeling is en dat ik dat handmatig aan kan passen. Ik verwacht dat dit met de volgende update is opgelost.
  3. Auteur
    Bankingtools
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte C. Plasman, uw probleem herkennen wij niet bij andere gebruikers en daarom onze antwoord.
    Zoals aangegeven wordt het het probleem met ijkgegevens (saldo) bij de volgende update aangepast.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.P.J.M. Plasman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen