Klacht Bankingtools: geen communicatie meer met mijn ING bank

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 480050
Gebruiker
avondlucht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede dag,
Ik kan al weken via mijn ING bank geen bank gegevens meer inboeken.
Er verschijnt een melding : foutmelding: ing (csv) in regel 4.
Na informatie bij uw klanten service blijkt dat ING een verandering heeft uitgevoerd in de communicatie waardoor mijn cashflow 5 de gegevens niet meer ontvangt.
Volgens deze informatie moet Banking Tools een aanpassing in dit programma maken. Daar het zolang duurt is mijn vraag of die aanpassing is uitgevoerd . mocht dit zo zijn dan hoor ik dit graag en kan er gekeken worden waar het dan aan ligt.
M.vr.gr.
A.Demmers

De oplossing

Ik wil weten waarom het probleem nog steeds niet is opgelost.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
avondlucht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb begrip voor de huidige situatie en verwacht bericht te krijgen waneer en hoe ik verder kan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen