Klacht Bankingtools: intrekken magtiging bankingtools

robbie

op 21-5-2012 heb ik mijn bankingtools al opgezegt en nu gaan ze spontaan 12 euro
van mijn rekening afschrijven . Telefonisch zijn ze onbereikbaar heb nu maar een mail gestuurd in de hoop dat hier wel een antwoord opkomt .

graag zou ik zien dat Bankingtools mij uit hun systemen haalt

Bankingtools
    Het klopt wat u zegt. U heeft op 21-5-12 om 13:47 uur uw abonnement bij BankingTools opgezegd. Dat abonnement is sindsdien ook niet meer verlengd.
    Maar .. 5 dagen later op 26-5-12 sloot u bij Cashflow.nl een abonnement voor Online-Extra (12,- per jaar). Dat abonnement is sindsdien actief en wordt ook jaarlijks verlengd.Wat betreft uw opmerking over telefonisch niet bereikbaar zijn. Dat nemen we uiteraard heel serieus. Maar in onze call center monitor, zie ik deze week geen gesprekken tussen 10:00 - 14:00 die wij niet beantwoord hebben.Uiteraard helpen we u. Als u ook uw abonnement bij Cashflow.nl wilt stopzetten, dan kan dat door in te loggen in uw cashflow account (Instellingen > Account) of door een bericht te sturen naar support@cashflow.nl
    robbie
    Geachte Bankingtools bij deze zeg ik dan ook wel gelijk mijn Online-contract op . Volgens jullie regelement zou ik een bericht krijgen dat mijn contract bijna zou verlopen deze heb ik ook niet ontvangen ???
    Bankingtools
    Geachte heer van Overeem,
    Uw Cashflow-Online is stopgezet. Het bericht dat u contract zou verlopen is wel verzonden, maar mogelijk in uw spambox terecht gekomen.

Ook een klacht indienen over Bankingtools?