Klacht Bankingtools: onmogelijk abonnement op te zeggen

Klachtnummer
# 94090
Gebruiker
Wietzevan der laan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik probeer nu al een tijd mijn abonnement op te zeggen van cashflow, een product van bankingtools. De telefonische helpdesk wordt volgens mij gewoon niet bemand, elke keer als ik bel, ben ik de 2e in de rij en wordt na 12 min wachten de verbinding verbroken met de mededeling: probeer het later nog eens. Op mails aan de helpdesk wordt niet gereageerd.

De oplossing

ik wil van mijn abonnement af. en ik vind dat bankingtools een tool op de website moet maken waar mensen hun abonnement kunnen opzeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bankingtools
    Datum
    Geachte heer van der Laan,Uw abonnement is nu stopgezet.Voor vragen, bestelling en opzeggingen kunt u terecht op www.mijnbankingtools.nl. Dit kunt u ook terugvinden op onze website.Met vriendelijke groet,
    BankingTools

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen