Opgelost door Bankingtools: Onmogelijk om met deze mensen in contact te komen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 434756
Gebruiker
Koot2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn gegevens om in te loggen op de support omgeving zijn blijkbaar niet correct.
De enige manier om dan in contact te komen met dit bedrijf is per telefoon.
Deze wordt echter niet opgenomen. Ik heb al diverse malen 30 minuten in de wacht gestaan waarna de verbinding wordt verbroken.
Automatische afschrijvingen gaan echter wel door.

De oplossing

Ik wil contactgegevens om mijn abonnement te kunnen beëindigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bankingtools is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Koot2
    Datum
    Opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koot2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen