Klacht Bankingtools: Opstarten Cashflow-manager niet mogelijk.

Klachtnummer
# 537640
Gebruiker
Toon Hoek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Elke keer als ik Cashflow5 op start krijg ik te zien (Uw abonnement op Cashflow-Manager is verlopen). Als ik dan verder door klik krijg ik te zien dat mijn abonnement op Cashflow-Viewer- Cashflow-Asisstant en Cashflow-Manager op 29-01-2016 is verlopen. Ik heb eerder een een abonnement op Cashflow gehad en dit zijn oude gegevens en wachtwoorden. Ik heb al eerder contact gehad met Bankingtools, maar ze verwijderen blijkbaar de oude gegevens niet, zodat ik elke keer tegen dit probleem op loop. Het program op zeggen is me ook niet gelukt.

De oplossing

Mijn oude gegevens van eerdere versie's verwijderen en de huidige inlog gegevens naar mij op zenden.

1 reactie

  1. Auteur
    Bankingtools
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Hoek,

    U heeft twee accounts bij ons en u heeft het programma geactiveerd met het oude account, waardoor u geen gebruik kon maken van de betaalde versie van het programma. We sturen u per mail de gegevens van uw huidig account zodat u het programma met de juiste gegevens kunt activeren. U kunt deze gegevens overigens ook opvragen via www.mijnbankingtools.nl. Hier klikt u op "Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten".

    Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    support Bankingtools.

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen