Opgelost door Bankingtools: Wil gewoon opzeggen maar kan niet inloggen zonder inloggegevens

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 413107
Gebruiker
leonjanssen01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht
Ik gebruik al jaren cashflow manager (bankingtools) niet meer. Blijkt dat ik het wel betaal. Weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer na al die tijd.Wil het opzeggen maar programma herkent mijn beide email adressen niet . Die ik al heel lang heb. Telefonisch geprobeerd niemand te bereiken. Hoe ga ik dit abonnement opzeggen!!??

De oplossing

Abbo opzeggen

1 reactie

  1. Auteur
    Bankingtools
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L.J.L Janssen,

    Allereerst vinden wij het jammer dat u wilt opzeggen. Maar natuurlijk helpen wij u met uw opzegging.

    Dit kan op verschillenden manieren, kijk aub op www.bankingtools.nl/support. Behalve via mijn.bankingtools.nl kunt u ook een email sturen naar sales@bankingtools.nl en van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 12:00 uur bellen naar 088-0640500.

    Mvg,

    BankingTools

Uiteindelijke oplossing

Auteur
leonjanssen01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Abbo beeindigen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bankingtools?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen