Klacht Bankstel Gigant: Snelle slijtage van bekleding Fauteuils, klacht wordt niet serieus genomen

Klachtnummer
# 255678
Gebruiker
J. Zoetmulder
Datum
0 reacties

Details

Klacht


3 jaar geleden kochten we bij Bankstel Gigant 2 fauteuils. Bij het kiezen van de kleur van de bekleding, werden ons kleurstalen getoond, terwijl er steeds over "leer" werd gesproken. Er kwam dus geen moment in ons op dat er stalen kunstleer werden getoond, omdat de aandacht bij de kleuren lag.
Nu, na 3 jaar normaal gebruik, laat de bovenlaag van het kunstleer los. Het brokkelt af, laat lelijke plekken achter, omdat nu de donkere textiellaag, waar de kunststof op geplakt is, zichtbaar is. De afgebrokkelde kunststof blijft aan de kleding hangen.
Nadat we onze klacht hebben gemeld bij de verkoper van Bankstel Gigant, was zijn antwoord: "U had moeten weten dat de levensduur van kunstleer 2 a 4 jaar is." !!! In plaats van goede voorlichting te geven, wordt ons nu verweten dat wij niet weten wat de levensduur van kunstleer is!! Volgens de verkoper hadden wij ons van te voren moeten informeren op internet over de eigenschappen van kunstleer!! Wij mogen weer nieuwe fauteuils kopen, met een kleine korting "uit coulance" .

Gewenste oplossing

De fauteuils opnieuw bekleden, of nieuwe leveren met een acceptabele korting!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bankstel Gigant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bankstel Gigant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen